Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителната система!Помощ!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с охладителната система!Помощ!!

    Моята 155 1.8 1993г. върви както трябва,но имам проблен с охладителната система.След като загрее(90-95) изхвърля антифриза(водата) през капачката и то в литри,вече избива и някаде около радиатора(след като смених оригиналната капачка).Смених гарнитура на главата(беше спукана),но проблема не се реши с това,а и все още не се е изчистило маслито в системата напълно(от избилата гарнитура)Никой не знае каде е проблема!Мисля че не циркулира добре сиситемата или взима въздух от някъде?!Или термостата е скапан вече (перката ми вклучва на 95 според таблото и се чува едно пукане (като кипене) докато изтича водата в литражни коли4ества през капачката на казанчето ,да не прегрява >?
    Моля някой който разбира или е патил от подобен проблем да помага ! Полудях вече!
    Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

  • #2
    Ти,майтапиш ли се?!


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #3
      Ти като гледаш дали се майтапи ? Колега , да не е цепнала главата
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #4
        Аз като гледам отдавна си за сервиз В този дух скоро ще се присъединиш към раздела обяви/продававам/на части


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #5
          Газова имаш ли?
          Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
            Газова имаш ли?
            На ГАЗ сам.
            НЕ се майтапя,сериозно е такъв проблема.
            Главата е с водна проба и е шлайфана!Двигателя е в добро състояние според маистора ми Митко Брадата(специализирал ремонтиране на Алфа)в Пловдив.Той смяташе да реши проблема с смяна са гарнитура на главата (тя си беше за смяна),но пак продължава с тези течове.
            Last edited by Fushuu; d.m.y г., 09:57.
            Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

            Comment


            • #7
              Водната помпа проверена ли е?
              Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
              Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
              Thank you, VFTI, thank you!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
                Водната помпа проверена ли е?
                Не е,но водата излиза дори и при спрян двигател,даже повече!
                Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

                Comment


                • #9
                  Затвори си кранчето на бутилката,запали я на газ да работи докато загасне и пак пробвай. Да работи само на бензин и да е сигурно ,че няма налягане в газовата система.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #10
                    Точно така!!!
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                      Затвори си кранчето на бутилката,запали я на газ да работи докато загасне и пак пробвай. Да работи само на бензин и да е сигурно ,че няма налягане в газовата система.
                      ще пробвам.
                      Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

                      Comment


                      • #12


                        И тази работа с перката на 95 градуса не е читава
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Какви са тия температури,бре?Имал съм 155 2,0.Не познавам такава температура 95 градуса.Не е качвала повече от 85-90,като стрелката не е и долепвала 90-те градуса.
                          И на тия с водните и всякакви проби на главите не им вярвайте,имах проблем с една от главите като взех тоя трактор.Просто взех друга глава на старо,това е решението.Знам го от опит.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #14
                            Причините може да са няколко:
                            1. водната помпа - ако не работи добре, циркулацията е влошена, следствие на което няма добро охлаждане на мотора и водата кипва. Затова, когато спреш мотора, водата кипва повече.
                            2. затлачвания и отлагания в радиатора или запушени водни пътища - малко трудоемко е да промиеш цялата система, но често се случва, ако собственика преди теб се е опитвал да решава проблеми с течовете, използвайки разни добавки и пр. бози.
                            3. некоректно отчитащ датчик (този, който управлява включването на перката) - може да го провериш, като измериш съпротивлението му при различни температури.

                            И една допълнителна насока - ако колата прегрява и при движение в "извънградско", насочи усилията си към т.1 и т.2.
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                              Причините може да са няколко:
                              1. водната помпа - ако не работи добре, циркулацията е влошена, следствие на което няма добро охлаждане на мотора и водата кипва. Затова, когато спреш мотора, водата кипва повече.
                              2. затлачвания и отлагания в радиатора или запушени водни пътища - малко трудоемко е да промиеш цялата система, но често се случва, ако собственика преди теб се е опитвал да решава проблеми с течовете, използвайки разни добавки и пр. бози.
                              3. некоректно отчитащ датчик (този, който управлява включването на перката) - може да го провериш, като измериш съпротивлението му при различни температури.

                              И една допълнителна насока - ако колата прегрява и при движение в "извънградско", насочи усилията си към т.1 и т.2.
                              За сега всичко води кам спукан и задрастен(с боза от масло от гарнитурата) радиатор.Утре го разглобявам и ще се види.Според майстора ми от там взима въздух и не може да се обезвъздуши системата,следователно и недобра цирколация.
                              Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

                              Comment

                              Working...
                              X